czwartek, 23 kwietnia 2015

Woli, ale szybko - 10 km Szybko poWoli (12.04.2015)

Cykl biegów Szybko poWoli to impreza odbywająca się w parku Szymanowskiego, bardzo kameralna, bardzo rodzinna, bardzo sympatyczna.
Bieg główny na 10 km odbywa się na 2,5 km pętli, którą należy pokonać odpowiedni 4 razy. Organizator zapewnia wodę i napój izotoniczny po każdym okrążeniu. Ideą biegu jest zachęcenie uczestników do udziału w kilku imprezach, a na koniec tym, którzy wezmą udział w przynajmniej 3 biegach wręczyć pamiątkowy medal :).

zdjęcie Konrad Kopiec
Oprócz biegu głównego odbywają się też biegi dziecięce na różnych dystansach oraz sztafeta rodzinna - super sprawa dla aktywnych rodziców z dziećmi. Wspaniale było obserwować zacięcie startujących małych zawodników!

Trasa biegu głównego jest dość zakręcona, ale bardzo przyjemna. Idealna na  kilkaset osób na trasie.
Bieg zatem jest dość niewielki, ale w tym jest jego urok! Wolontariusze (super dzieciaki) spisują się świetnie, poświęcając swój czas grupce zapaleńców ;).

Ja na swój bieg przybyłam dosłownie 10 minut przed startem, przecierająca leniwe zaspane oczy. Pogoda w ten kwietniowy dzień była paskudnie wietrzna i chłodniejsza niż dzień wcześniej, ale dobra do biegania. Dlatego mimo strasznego "niechcemisia" udało mi się pobiegać trochę szybciej niż zazwyczaj.

Polecam ten bieg mieszkańcom Woli (ale nie tylko). Park jest świetny do biegania, a zawsze przyjemniej zrobić mocniejszy akcent treningowy na zawodach ;)  w bliskiej, zielonej okolicy.
następny bieg z tego cyklu będzie 17 maja (ja się już zapisałam).


1 komentarz:

  1. Bardzo lubię ten park :) jest też super na rolki, bo ma oddzielne pasy dla rolkarzy. A co do eventu, to słyszałam, że jest bardzo sympatyczny. W ogóle fajnie, że w Warszawie dzieją się takie rzeczy :)Ania, www.runforbalance.pl

    OdpowiedzUsuń