niedziela, 15 czerwca 2014

Stare, a nowe buty. Puma Faas 500 v2

W moich starych Pumach pyknęło już 1100 km, a moje kolana od jakiegoś czasu zaczynały to czuć. Zmiana była nieunikniona...
Butów biegowych na rynku jest mnóstwo, a mężczyźni wybór mają jeszcze większy niż kobiety ;).

Rozważałam kilka modeli, aż w końcu zdecydowałam, mimo wcześniejszego zaklinania - nigdy więcej białych butów, kupiłam ponownie Pumę Faas 500 v2. 


Buty te lubiłam bardzo, przede wszystkim za ich lekkość - naprawdę czasami czułam jakbym ich nie miała na stopie, dobrą amortyzację bez nadmiernego efektu poduszki, wygodę i dobre dopasowanie (w Pumach co prawda jest dość duże "wejście", a ja mam dość wąską stopę, jednak przy zastosowaniu pętelki przy ostatnim oczku dopasowaliśmy się doskonale).

Kolejnym plusem była promocyjna, wyprzedażowa cena :) Puma wprowadziła już v3.

Najbardziej jednak chciałam zobaczyć jak te ponad 1000 km biegania zmieniło moje buty. Mam stopę neutralną i chyba przetarcia wyglądają dość standardowo :), ale mimo wszystko było dla mnie zaskakujące jak zmienił się kształt buta (oczywiście wielokrotne mycie w nadziei odzyskania pierwotnego koloru też trochę się do tego przyczyniło).




Puma jest doskonała na lato, jest lekka i przewiewna. 
Do jej minusów muszę zaliczyć ten nieszczęsny biały kolor, szkoda, że nie produkują jej w większej gamie barw (obecnie damski model v3 jest fioletowy, męskie są bardziej uniwersalne kolorystycznie :) .

Kupiłam ją obecnie o pół rozmiaru większe bo powyżej 20 km, moje stopy rosną dość znacząco co kończy się uszkodzeniami...
Jeśli szukacie nowych butów polecam sprawdzenie też Pumy, nie jest to może marka kojarzona z bieganiem, ale ich modele biegowe wcale nie odbiegają od konkurencji.


8 komentarzy:

  1. zawsze fajnie widzi się różnicę pomiędzy nowymi butami, a starymi :) Jak czyściłaś swoje buty? Bo ja, szczerze mówiąc, nie mam pojęcia jak, boję się, że uszkodzę siateczkę, a przy jasnych butach bardzo szybko widać brud

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyszczenie było faktycznie trudno, siateczkę czyściłam gąbką i mydłem, szczoreczką nie próbowałam, bałam się, że się zniszczą. Ale pierwotnej bieli nie udało się już uzyskać..
      Na białe gumowe części dobrze działał zmywacz do paznokci :)

      Usuń
  2. Ewidentnie czyszczenie zrobiło mega różnicę, fajna robota :)

    ______
    Pozdrawiam,
    https://www.eobuwie.com.pl/puma.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyszczenie obuwia czasami naprawdę wiele daje. Więc wiem, że damskie obuwie https://butymodne.pl/damskie-c531.html jeśli jest dobrze zadbane to naprawdę może służyć wiele lat. W końcu sama konserwacja butów jest przecież wskazana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swoje buty do biegania kupiłam na https://squareshop.pl/ - wcześniej nie znałam marki Asics, ale teraz wiem, że będę jej fanką przez dłuugi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo duży sportowych butów, także tych do biegania można znaleźć online. Mnie osobiście zainteresowała oferta https://pl.aliexpress.com/category/200100002/running-shoes.html i sama mam w planach zakup tutaj czegoś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają na wygodne;) Takich par mam kilka, również i coś bardziej eleganckiego. Warto szukać ofert w outletach, ja już nie raz tak robiłem zakupy. Sprawdźcie sobie ten sklep https://outletessi.pl/outlet-liu-jo i same znane marki.

    OdpowiedzUsuń